FANDOM

AquaBlaze to śluzak dwóch typów: Woda i Ogień. Podczas okresu Jesieni i Zimy AquaBlaze'y przybieraję formę wodną a w czasie Lata i Wiosny ognistą. W formie wodnej przed transformacją mają dwa zęby u góry i trzy na dole szczęki. Posiadają owalną głowę, przyozdobioną krótkimi, poskręcanymi rogami. Po transformacji rogi wydłużają się, i są jeszcze bardziej poskręcane. AquaBlaze'y po transformacji mają również wielkie czarne oczy i ciemnobrązowy nos. Ciało mają koloru ciemnoniebieskiego z błęktinym pasem na brzuchu. Posiadają trzy płetwy z widocznymi ścięgnami.

UmiejętnościEdytuj

  • Aquaforce - Wystrzeliwuje strumień wody, który oplata przeciwnika a następnie wyrzuca go w powietrze.
  • Waterbaloon - Beka i zamyka wroga w wodnym balonie, dzięki czemu tamten się dusi.
  • AquaBoxing - tworzy dwie wodne ręce które uderzają w przeciwnika.

AquaBlaze ognisty w protoformie ma takie same uzębienie, ale rogi są dłuższe, zgięte do przodu, a głowa bardziej okrągła. W dodatku, podobnie jak Infurnus, potrafi zapalić płomień na głowie, chodź ten AquaBlaze'a jest dużo mniejszy. Po transformacji ma zielone oczy, ciało koloru czerwonego z żółtym pasem w kształcie płomienia na brzuchu. Jego rogi są wtedy większe i na ich końcu palą się małe płomyki. Ma jeszcze skrzydła które przypominają te nietoperza.

UmiejętnościEdytuj

  • AquaLava - Miota wodno-ognistym pociskiem, który ogłusza wroga.
  • Power of the Flame - zieje ogniem wokół siebie, paląc wszystko w okolicy.
  • FireSheld - tworzy  tarczę ognia, która chroni go przed słabszymi śluzakami wroga,
  • Nether -  Zamyka wroga w ognistym bąblu, który trawi żywcem przeciwnika i jego śluzaki.

AQUAblaze.png

AqaBlaze Ogista forma.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki