FANDOM

Ziao Zlitz
Ziao Zlitz.png
Ziao śledzący Eli'a
Przynależność Śluzostrzelcy
Ulubiony śluzak Darknessien
Blaster HTF Lightfire
Czarny Jeździec jest legendą w Slugterze. To najlepszy przyjaciel Adama Świstaka , który jako jedyny zna jego prawdziwe imię - Ziao Zlitz. Ma w pasie : Darknessiena, Arachnet, Infurnusa, Flaringo, Crystalida, Boon Doca, dwa Ramery i Armashelta,Roboghula.

CharakterEdytuj

Ziao jest podstępnym, ale lojalnym człowiekiem. Żyje wśród Klanu Cieni, więc jest odrobinę dziki. Ma zazwyczaj dobre pomysły i potrafi dobrze je wykorzystać. Ponoć jest krewnym Quentina, lecz nigdy nie pociągały go maszyny ani inne dobra cywilizacyjne w Slugterze. Dostał Roboghula od Quentina. Zlitz potrafi być bezwględny, np. Zabił Nachosa gdy ten zdradził Jeźdzca i gang, nie zważając na jego błagania. 

WyglądEdytuj

Czarny Jeździec ma zakrytą twarz i jest przyodziany w czarną kolczugę z ornamentami Klanu Cienia. Nosi długi blaster z zakrzywioną lufą, zwany przez innych Kruczym Dziobem. Oprócz blastera posiada miecz zwany przez niego Aos Lenerosa, czyli "Krwawy przyjaciel" w pradawnym języku Cienia.

HistoriaEdytuj

Ziao nie znał matki ani ojca. Od niepamiętnych czasów wychowywał go Uroborus, a młody książę Cienia żył jako członek Klanu. Stoczył dwa pojedynki z Willem Shanem i oba je wygrał, przeganiając Willa z terytoriów klanu. Później wraz z przybranym ojcem negocjował z dawnym wrogiem, co doprowadziło do śmierci Toma Poora. To Zlitz stworzył Cieniomówcę i wiele innych artefaktów Klanu. Gdy Blakk zabił Willa a do Slugterry przybył Eli, Ziao potajemnie szpiegował Shane'a poznając chłopaka od deski do deski. Ochronił ich podczas Walki stulecia mającej miejsce na pustkowiu nocy. Walczył z Blakkiem i Unikiem, niepozwaląc im dotrzeć do niszczących odwiert doktora, Eli, Korda i Trixie. Wkrótce, gdy Ziao był o krok od śmierci, Adam Świstak uratował mu życie i odpędził kompanię Thaddiusa. Potem Zlitz wrócił do swego królestwa, a 4 lata później zmarł zostawiając tron swojemu synu - Xiaolinowi.

Ziao Zlitz.png

Ziao śledzący Eli'a parę godzin przed Bitwą Stulecia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki