FANDOM

Można by powiedzieć, że Deilla jest śluzakiem typu mrok... Ludzie biorą ją za ghula ponieważ jest agresywna w stosunku do wszystkiego co żyje, najbardziej do ludzi. Żywi do nich urazę ponieważ zamiast zostawić ją po śmierci w spokoju, w wyniku nieudanego eksperymentu w celu ożywienia jej, zrobili z niej przerażającego, łaknącego złych dusz demona!

Historia:Edytuj

Deilla była kiedyś (kiedy była żywa) śluzakiem Veresorous' em. Opiekował się nią chłopiec o imieniu Newton. Byli nierozłączni! Deilla chodziła za nim wszędzie, najpierw do szkoły potem do pracy... Pewnego dnia zdarzył się wypadek i Deilla straciła życie. Newton bardzo to przeżył. Przez dwa lata pracował nad projektem maszyną która miała ożywić Deillę. Jej montaż zajął nieco więcej czasu. Gdy ją ukończył miał 80 lat, niestety maszyna działała wadliwie. W trakcie przeprowadzania eksperymentu do laboratorium wpadła policja i wszystko zniszczyła i maszyna w prawdzie ożywiła Deillę, ale... Nie była już takim słodkim śluzakiem jak dawniej... Zapomniała wszystkie chwile spędzone z Newton'em. Zabiła wszystkich ludzi w laboratorium oprócz Newton'a, któremu udało się ją zamknąć w komorze. W niej Deilla nie mogła używać swoich duchowych mocy... Z czasem Deilla odzyskała cząstkę osobowości i jakoś zaprzyjaźniła się z staruszkiem na nowo, ale wciąż nie pamiętała ich wspólnych chwil przed jej śmiercią. Pozostała agresywna do innych, ale już nie tak jak na początku. Sprawiła wrażenie cichego zabójcy który bezmyślnie słucha się swego pana. Przybrała postać podobną przed swoim odejściem. Różniła się tylko od dawnej siebie kolorem brzuszka, ciemniejszym odcieniem skóry i kocimi oczami które w złości zalewały się czernią (straszne D: !!!!!) Mężczyzna nauczył ją co to są uczucia i innych rzeczy których nie pamiętała... Nie traktował jej jak jakiegoś śluzaka z ADHD luz z Aitschalmerem, tylko normalnie tak jak dawniej... Byli nierozłączni, wszystko robili wspólnie. Gdy Newton szedł spać, ona kładła się na parapecie tuz nad jego głową i też udawała, że śpi (no bo duchy snu nie potrzebują :D). Gdy stary Newton umarł, Trixi z Gangu Shane'a zaopiekowała się Deillą. Ona oczywiście nie była tym zachwycona, ale na szczęście za prośbą zapisaną w testamencie Newton'a nie pożarła ich dusz.

UmiejętnościEdytuj

  • Pożeracz dusz - pożera dusze przeciwnika (po transformacji)
  • Paraliż - sprawia, że na kilka minut przeciwnik staje w bezruchu, a jego skóra robi się sino blada. (protoforma i po transformacji)
  • Dym - wydmuchuje z ust czarny dym który oślepia przeciwnika (protoforma)
  • Pożeracz energi - przy dotyku sama z siebie pochłania energie wroga i zmienia ja we własną energię którą później uwalnia poprzez wybuch. (protoforma i po transformacji)
  • Lot - z pleców wyrastają jej czarne, krucze skrzydła. (protoforma)
  • "Koniec zabawy!" - przyjmuje swoja prawdziwą postać przerażającego demona (brak oczu, tylko czarne wgłębienia, wychudzone ciało, poszarpane krucze skrzydła, wystające ostre zęby)
  • Przenikanie przez ściany (protoforma i po transformacji)
  • Żelazne skrzydła - Tworzy przed sobą dwie połaczone żelazne tarcze które przypominają duże skrzydła. (w protoformie)
  • Czarna róża - najpeirw w szybkim tępię tworzy wokół siebie wielką kulę czrnej mgły (która przypomina wielki pąk kwiatowy), później eksploduje i rozdziela się na 16 strzał i atakuje nimi wroga wysysając jego energię.

CiekawostkiEdytuj

  •  Jest w stylu emo.
  •  Na codzień zachowuję się normalnie ale gdy jest głodna zaczyna ostro świrować!
  •  Żywi się nieczystymi duszami.
  •  Sprawia wrażenie oschłej w gangu ale bardzo szybko zaprzyjaźniła się z Trixi lecz nie chce tego okazywać.
  •  Kiedyś prawie zabiła Goon'a.
  •  Brzydzi się ślimaków.
  •  Bardzo chciałaby być znowu normalna.
  •  Lubi wschody i zachody słońca.
  •  Nienawidzi Juju z nie wiadomych przyczyn.
  •  Jest jedynym takim śluzakiem.
  •  Gdy jest na wyczerpaniu może czerpać energię z negatywnej energi (np. kłótnie, stach, depresja itd.) ale niestety pobiera jej bardzo mało.

Cała historyjka o Deilli już na stronce http://tgp2014.deviantart.com/journal/Slugterra-Wild-Shadow-in-Slug-508110556

Więcej z Fandomu

Losowa wiki