FANDOM

Katlyn Roddenroot
Bez tytułu.png
Rasa Człowiek
Wiek 14
Blaster Defender Slipstream XVL (Karmazynowy, Bez gwiazdy)
Mecha-Bestia Mecha-Hiena (Fioletowa odmiana)
Debiut ,,Południe cz, 1''

Katlyn Roddenroot (Czyt. Kejtlin Rudenrut) - to 14 letnia dziewczyna. Pochodzi z Południowej części Slugterry. Posiada Nanośluzaki. Aktywując przez przypadek Terraportal dostała się na Zachód wraz swoim przyjacielem. Od tego czasu zamieszkała na zachodzie. Często towarzyszy Eli'owi i jego ekipie. Nie cierpi Ghuli.

Nanośluzaki Edytuj

Steve (Czyt. Stivi) - Hoverbux, pierwszy nanośluzak Katlyn. Traktują się jak rodzina.

Eve (Czyt. Ivi) - Pnączniax, zdobyta w turnieju. Uwielbia się bawić z Steve'm. Z niewiadomych przyczyn nie cierpi Terry.

Terra - Magix, otrzymany w prezencie od nieznanego chłopaka. Boi się ciemności, potrafi grać w karty.

Dareon - Armashelx, dostała go od matki w prezencie. Uwielbia płatać figle szczególnie innym nanonośluzakom.

Grelia - Xeokryształ, zdobyta w turnieju. Potrafi grać w karty, boi się ciemności.

David - Przyciągax, znaleziony w jaskini. Okropnie nieśmiały i skryty w sobie.

Jelly - Xtrachodux, nie wiadomo jak go złapała. Dotychczas został użyty tylko raz do przegonienia żołnierzy Blakka.

Xelon - Hox Rox, podarowana od Alex'a. Bardzo rzadko używana.

Wave - Negashadex, znaleziona na Zachodzie. Nie znosi wody, stworzyła fuzyjny strzał z White.

White - Xedyk, znaleziony na Zachodzie. Stworzył fuzyjny strzał z Wave który swą siłą odghulował Alex'a.

Eneu - Xedrzax zdobyty w turnieju od nieznanego łowcy, był użyty potrójnie w walce z zghulowanym Alex'em.

Ester- Pajęczax, zdobyty w turnieju. Nie preferuje wody.

Wygląd Edytuj

Katlyn jest niewysoką dziewczyną, iż mierzy 143 cm. Jej cera jest blada, co może by jest trochę dziwne, ale normalne dla ludzi z Południa, ponieważ to tam jest najciemniej. Nie nosi jakiś wykwintnych ubrań, ważne by były wygodne i dobrze dopasowane. Często nosi rękawiczki, a raczej rękawiczkę, iż w odcinku ,,Ostatni Strzał'' zablokowała blaster Alex'a rękawiczką przez co została doszczętnie zniszczona, a Katlyn po tym wydarzeniu uznała że nie potrzebuje nowych. Posiada różowe włosy oraz pięknie, krystaliczne niebieskie oczy.

Charakter Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki