FANDOM

Leona Night
Tumblr static 99xx8ho6vj0g0occwsk8gg8gw.png
Informacje
Rasa Człowiek
Wiek 15
Blaster Renegade Ultra QLC (Złoty, Bez Gwiazdy)
Mecha-Bestia Mecha-Koń (Złoty)
Debiut Co kryją Pnączniaxy cz.1

Leona Night (Czyt. Leona Najt)- To 15-letnia dziewczyna z Południa. Na Zachodzie pojawiła się już wcześniej niż Katlyn. Aktualnie mieszka w Jaskini Skalnej. Posiada ona nanośluzaki i zwykłe śluzaki. Jest obojętna wobec ghuli.

Nanośluzaki/Śluzaki Edytuj

Pnączniax- Kolec. Prawdopodobnie był on pierwszym nanośluzakiem dziewczyny.

Flaringo- Ember

Infurnux- Rex. Najcenniejszy nanośluzak Leony, używa go bardzo często.

Flopper (Nieoficjalnie)

Laxalynx

Xtrachodux- Jesse.

Tazerling- Piorun

Zderzak- Saitama

Hexlex- Orange (Tylko protoforma)

Historia Edytuj

Już od dziecka kochała ona nanośluzaki. Do czasu gdy wandale napadli pieczarę w której zamieszkiwała od dziecka. Palili budynki, wybijali ludzi kradnąc ich cały majątek. Dzięki wrodzonemu sprytowi uszła cudem z życiem. Od tegoż zdarzenia nazywanego toteż ,,Białą Nocą'' dziewczynę wychowywała starsza kobietą, która zmarła po paru latach. Przed śmiercią kobiecina wręczyła Leonie blaster i parę wnyków. Dziewczyna szybko zebrała się w sobie i została nanostrzelcem. I to jednym z popularniejszych, szczególnie gdy w jej ręce powędrował niezwykle rzadki gatunek, Infurnux. Podczas patrolowania jednej z jaskiń jej oczy natrafiły na dziwny obiekt zwany również Terraportalem zasilany przez śluzaczą energię w płynnej postaci. Nie zdążyła jednak zatrzymać jednego z swoich nanośluzaków przez wyskoczeniem z wynyków i naciśnięciem przycisku uruchamiającego dziwne urządzenie. Zanim nastolatka zdążyła się obrócić została wciągnięta wraz z swoją mecha-bestią. Od tego czasu bezpowrotnie utknęła na zachodzie. Zamieszkawszy w Jaskini Skalnej prowadziła spokojny tryb życia niekiedy przeganiając bandytów do czasu gdy doszły do niej plotki o Katlyn dziewczynie z Południa i jego towarzyszu Alex'owi Shire'owi z którym jak się potem okazało miała do czynienia.

Charakter Edytuj

Budowa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki