FANDOM

Nanośluzaki (ang. Nanoslug) - To Południowa odmiana śluzaków. Posiadają większe pokłady śluzaczej energii niż ich normalni przedstawiciele. Od normalnych śluzaków różnią się one kolorami i typami. We Zachodniej i Wschodniej części Slugterry są uznawane za legendy jak Płonący Swiat. W przeciwieństwie do śluzaków trudniej je zghulować.

Usposobienie Edytuj

Nanośluzaki posiadają dosyć zróżnicowany charakter. Trudno je utrzymać w miejscu. Łatwo zaprzyjaźniają się z swoimi właścicielami. Cierpią gdy zostają od nich oddzieleni. W przeciwieństwie do śluzaków mało śpią, a jak już to jedynie do góry nogami.

Dieta Edytuj

Nanośluzaki mogą jeść prawie wszystko. Od mięsa po różnobarwne jagody. Mimo tego nie cierpią chrupek dla śluzaków z niewiadomych przyczyn.

Ghulowanie Edytuj

Nanośluzaki można zghulować podobnie jak normalnego śluzaka, jednak wymaga to większej ilości mrocznej wody. Różnią się od normalnych Ghuli charakterem i nieco wyglądem.

Ciekawostki Edytuj

- Śluzaki są spokrewnione z nanośluzakami na tyle że zghulowany osobnik z śluzaków pięciu żywiołów działa też na nanośluzaki czyniąc je nanoghulami.

- Znanymi posiadaczami Nanośluzaków są: Katlyn Roddenroot, Alex, Leona Night.

- Nanoghula posiada wyłącznie Thaddius Blakk i Teron.

- Jeden Nanośluzak we Zachodniej części Slugterry jest warty dwie sprawne mecha-bestie i parę bonusów.

- Nanoghule w przeciwieństwie do ghuli potrafią ukazywać takie emocje jak: Strach, Smutek.

- Panicznie boją się ghulowania bardziej niż śluzaki.

- Dobrze wytrenowane potrafią być na równi silnej jak śluzaki w MM, niestety taki proces może trwać wiele miesięcy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki