FANDOM

Pnączniax
[[Plik:

Pnączniax.png

Pnączniaxtranformacja.png

|250px]]
Informacje Podstawowe
Grupa Nanośluzaki
Typy Roślina, Toksyczny
Występowanie Rzadkie
Kolor Skóry Fioletowy, Lawendowy, Pomarańczowy
Posiadacze Katlyn Roddenroot, Leona Night
Nanoghul Xloxus (Dotychczas niepokazany)
Debiut Południe cz.2 (Protoforma,krótko) Nowy Dom (Debiut Transformacji)

Pnączniax (Czyt. Pnonczniaks)- To nanośluzak Pnączniaka. Występuje jedynie w Południowym Królestwie. Zamieszkuje Jaskinie Pnączny i Pieczarę Życia. Jest dosyć rzadkim nanośluzakiem. W obliczu zagrożenia pozostawia za sobą usypiający, fioletowy dym.

Wygląd Edytuj

Pnączniax wyróżnia się jedynie kolorem od normalnego Pnączniaka. Posiada pomarańczowe znamiona, które znikają po transformacji. Brzuch i resztę ciała ma w odcieniach fioletu prócz czułek, które są w połowie żółte. Po transformacji pozostawia za sobą fioletowy ślad.

Umiejętności Edytuj

Protoforma-

  • Pozostawia za sobą fioletowy usypiający dym potrafiący uśpić parę śluzaków na raz

Transformacja-

Paraliżujące Pnącza (ang. Overpowering Vines)- Uderza w podłoże po czym wyrastają z niego ciemno-fioletowe pnącza, które chwytają wrogiego śluzaka lub przeciwnika i paraliżują go fioletowo-żółtym dymem na parę minut.

Odrzut (ang. Recoit)- Chwyta swoimi szczypcami wrogiego śluzaka i odrzuca go w kierunku przeciwnika.

Trujący Gaz (ang. Poison Gas)- Wydziela trujący gaz, który zatruwa przeciwnika powoduje on gorączkę, bóle głowy a w końcu śpiączkę. Jedynym odtrutką jest na to wywar z Fioletowego Bzu.

Trująca Tarcza (ang. Poisonous Shield)- Wyrzuca z siebie nasiona z których wyrastają potężne pionowe rośliny tworząc wielką ścianę oddzielającą przeciwnika od właściciela.

Ciekawostki Edytuj

  • Pnączniax Katlyn Roddenroot nazywa się Eve.
  • Jego nanoghule jest Xtoxus, jednak nie został on jeszcze ukazany.
  • Pnączniax Leony zatruł Alex'a trującym gazem, jednak został on w porę uleczony.
  • Uwielbiają bawić się z innymi śluzakami w berka.
  • Leona nazwała swojego pnączniaxa Kolec.

.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki