FANDOM

Xeokryształ
[[Plik:

Xeokryształprotoforma.png

Magixtransformacja-0.png

|250px]]
Informacje Podstawowe
Grupa Nanośluzaki
Typy Ziemia, Światło
Występowanie Rzadki
Kolor Skóry Złoty, Żółty
Posiadacze Katlyn Roddenroot, Alex Shire.
Nanoghul Nieznany
Debiut Południe cz.2 (Protoforma), Nowy Dom (Debiut Transformacji)

Xeokryształ (czyt. Kseokryształ) -  nanośluzak Geokryształa. Występuje rzadko na Południu. Niektóre osobniki można spotkać w Zachodniej Slugterze, jednakże uważane są tam za legendy. Zamieszkują dobrze oświetlone tereny jak Grotę Światła czy Pieczarę Życia. Tworzą tam własne "domki" w kryształach.

Wygląd Edytuj

W protoformie jak również po transformacji różni się od normalnego Geokryształa tylko kolorem. Jego ciało jest zazwyczaj w odcieniach żółtego, niekiedy posiadają dodatkowo brązowe plamy. Kryształy na ciele są koloru pomarańczowego emitujące duże ilości światła. Jego źrenice są koloru czerwonego.

Umiejętności Edytuj

ProtoformaEdytuj

  •  Potrafi szybko kopać przebijając się nawet przez skałę.
  •  Potrafi skrystalizować podłoże na którym się znajduje.

TransformacjaEdytuj

  • Kryształowa Kula (ang. Crystal Ball) - Wystrzeliwuje kule, która krystalizuje ciało przeciwnika. W przeciwieństwie do normalnego Geokryształa nie naruszają narządów wewnętrznych nawet w przypadku niefortunnego trafienia.
  • Promień Światła (ang. Light Beam) - Wystrzeliwuje z pyska złoty promień cofający wrogie śluzaki do protoformy.
  • Kryształowa Ściana (ang. Crystal Wall) - Wystrzeliwuje z pyska wielką kryształową kulę, która po trafieniu w ziemię tworzy pionowe, twarde kryształy blokujące drogę wrogim śluzakom i strzelcom.
  • Kryształowe Kolce (ang. Crystal Spikes) - Strzela ostrymi jak brzytwa pomarańczowymi odłamami kryształów mogącymi przebić na wylot mecha-bestię.
  • Kryształowy Pocisk (ang. Crystal Bullet) - Zaczyna wirować krystalizując się w międzyczasie tworząc wielki kryształowy pocisk odpychający wrogów.

Ciekawostki Edytuj

  • Jego kryształy potrafią prawdopodobnie leczyć ghule.
  • Kryształy Xeokryształa najwyraźniej święcą tylko w nocy.
  • Xeokryształ Katlyn nazywa się Grelia.
  • W odcinku ,,Nanoghule cz.2'' Katlyn pożyczyła Eli'owi Xeokryształa.
  • Pozostawia za sobą złote ślady niekiedy wraz z kryształami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki